středa 1. dubna 2015

THE TAVERN. AMERICKÉ BURGERY V PRAZE.

Když jsem si dělala průzkum, kam v Praze na nejlepší burger, dostala jsem doporučení na pár, které se neustále opakovaly. Jasně nechyběl Dish, Palanda nebo Naše maso. Skoro o všech jsem vám napsala v nedávných postech. Mezi výběrem se objevil i podnik s názvem The Tavern. Hospoda amerických majitelů, kterou najdete na Žižkově u Riegrových sadů.




V pátek odpoledne jsem sháněla rezervaci v Praze na večer. První pokusy byly naprosto bez úspěchu. Pak mě napadlo The Tavern, kam jsem zkusila napsat a za 5 minut mi volali, že potvrzují místo. Super. Alespoň někdo má v Praze volno! Po příchodu jsme zjistili, že jsme měli asi spíš štěstí. Hospoda je sice malá, ale postupem večera úplně plná. Na náš stůl byla napsaná rezervace hned po nás a doslova praskala ve švech. Mezi návštěvníky čekali ještě ti, kteří si odnášeli jídlo domů a náš stůl skoro u baru byl trochu stísněný. Prostředí mne ale zaujalo. Hrozně se mi líbila atmosféra, která působila přátelsky a pro večery s přáteli jako dělaná. Scházely se větší skupiny, které se společně nacpávaly burgery a dobře se bavili u piva nebo sklenky. Mají taky hodně dobrý playlist. Jen to světlo  moc nenahrávalo fotkám a foťák byl zahrabán na dně tašky haha.



Protože se jedná o americkou restauraci, najdete na lístku pořádné prasárny, tzn. burgery, dvojité burgery, uzené hovězí maso, košík hranolek s chilli con carne, hranolky s čedarem, ale i vege burgery nebo saláty. Nabídka burgerů je ovšem pestrá. A protože The Tavern expanduje, najdete zde i letáček s pozváním do jejich druhého podniku "U Kurelů".




My jsme zkoušeli jejich Classic Bacon - Cheddar a Apoka Burger - For the End Times, který je z nabídky asi úplně největší, hranolky a salát Coleslaw.

Classic Bacon - Cheddar obsahuje 100% hovězí krk, který má být z masa pocházejícího z bio chovů, domácí housku, dva plátky cheddaru, slanina, kečup, majonéza, hořčice, salát, okurky a čerstvá červená cibulka na straně. Burgery mají být servírované medium rare (tedy růžové uvnitř). Chuťově byl burger fajn, horší to bylo s propečeností, protože jsme jej dostali přepečený. Šťavnatost mu to však neubralo, ale docela škoda, protože věřím, že by byl bomba.





Apoka burger je dvojitý Bacon - Cheddar burger, který obsahuje 6 plátků slaniny, 2 masa a 4 plátky čedaru. Je podávaný s jalapenos papričkami na straně, což jsme si ale nechali vyměnit za červenou cibuli. Burger byl taktéž přepečený a cibule nikde. Slečna nám ji posléze donesla s omluvou zvlášť. Chuťově byl však také dobrý.




Hranolky byly super, těm nemám co vytknout. Coleslaw byl z červeného zelí, což jsem viděla poprvé, ale úplně nadšená jsem z něj nebyla. Byl dobrý, ale dávám přednost trochu jiné chuti. To však ale neznamená, že vám nebude chutnat.

Až na propečený burger a zmatenost s naší objednávkou, musím říct, že se mi podnik líbí. Naše objednávka se však dala udělat lépe. Ale protože nemůžu říct, že by mi nechutnalo a atmosféra se mi nelíbila, zašla bych do The Tavern znovu. Přestože jsme původně docela dlouho čekali, dostali jsme další pití na účet podniku a obsluha byla moc milá. 

A co vy? Chodíte do The Tavern? Kam bych měla příště zajít na burger?

Sandra

2 komentáře:

  1. Doporucuiu Mozaika burger na Jiriho z Podebrad, skvele stavnate burgery, bajecne pivo Matuska a nejmilejsi obsluha! A malem bych zapomnela na jejich bramborky! Od ochutnani nechci jiny a hranolky se muzou jit zahrabat :) Jen to pisu a sbihaji se mi sliny... Byla jsem tam nejmene 5x a zatim vzdy spokojenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O těch jsem už taky něco málo slyšela, děkuju moc za doporučení, určitě tam zajdu!:) Vypadají skvěle.

      Vymazat