pátek 3. října 2014

SALLY HANSEN GEL LAK VS ESSENCE.

Dneska se s vámi podělím o zkušenosti, které jsem měla s gel laky doma. Vzhledem k tomu, že mě nebaví si pořád lakovat nehty, protože laky na nehty prostě nevydrží a nehty mi rostou docela rychle, nebaví mě ani na ně co 14 dní chodit. U některých blogerů jsem viděla, že premiová značka na nehty Sally Hansen začala v srpnu prodávat přes DM svou sadu ala udělej si gelové nehty doma, tak jsem po tom začala pátrat a podělím se s vámi o zkušenosti, které jsem na netu hledala a moc nenašla.




Sally Hansen nabízí tzv.  gel manicure starter kit, který je v dostání zatím jen v Americe, Kanadě, v pár zemích Evropy a u nás, kde výhradní prodejce je jen DM, a to za cenu 2999 kč. 



V balení najdete:

  • LED lampu 6W (UV lampa a LED lampa je rozdíl - UV se používá na modelaci gelových nehtů a nehty schnou déle)
  • základní čirý gel lak - gel base coat
  • barevný gelový lak - u nás zatím jen vínově červený, ale jiné barvy si můžete za 299 kč dokoupit
  • závěrečný lak - gel top coat
  • odmašťovací ubrousky pro odstranění zbytků gelu
  • odlakovač na gelové nehty
  • pilník, nehtové dřívko

Postup:
  • očistěte si nehty, nehtovým dřívkem zatlačte a odstraňte kůžičku, poté si plochu nehtu trochu spilujte
  • očistěte odmašťovacím ubrouskem, aby na nehtech nebyl žádný nepořádek, mastnota apod.
  • naneste tenkou vrstvu gel base coat a vložte do lampy na 30 sekund, lampa je automaticky nastavena na tento čas
  • poté naneste lak číslo dvě, tj Sally Hansen barevný gelový lak a vložte do lampy opět na 30 sekund. Toto opakujte i na druhou vrstvu.
  • naneste gel top coat, vložte do lampy
  • ve finále všechny nehty zase odmašťovacím ubrouskem očistím (je jich v balení docela málo, takže ten první si dejte zpátky do obalu, aby nevyschl a vy mohli použít jeden), abych odstranila tzv. gelový výpotek (zbytky gelu, které lepí)

A mám hotové nehty, které by měly vydržet až 14 dní. Pokud se vám nějaký odchlípne nebo se vám nebudou líbit odrosty, uděláte si za 10 minut nové. Jednoduchý co? Lampu si s sebou můžete vzít na dovolenou, použít na nehty a nebát se, že máme oloupaný lak, protože jste nedržely ruce celé dny mimo vodu a ve vzduchu.

Takto vypadá obal sady - proč je tak pomačkaná, se dočtete níže:)



Já samozřejmě chtěla kulišácky ušetřit a četla jsem, že se spousta z vás dívala na internet a chtěla sady kupovat na ebay, amazon apod. Tak vám řeknu své zkušenosti a proč nedoporučím toto dělat.Sadu jsem našla na ebay za 1700 kč včetně poštovného do Česka z Ameriky. Vybrat jsem si narozdíl od DM nabídky mohla ze dvou sad - červený lak nebo nude lak. Zásilka šla do pošty skoro na druhý den, ale samozřejmě než dojde k nám, je to cca 14 dní. Takže jsem poctivě čekala. Balík zadržela celnice a poslala nám dopis s papírem, kde máme uvést, že to není obchodní zboží. Přítel jel do Prahy  na celní poštu osobně, kde se muselo zaplatit 96 kč za to, že pošta balík zadržela, DPH 21% z částky a něco na clu. Takže nějakých 500 kč navíc. To už sada vyšla v tu chvíli na 2200 kč. Vzhledem k tomu, jak cestovala a kdo všechno jí otvíral, byla krabička trochu "jetá", ale tak krabice je mi vcelku jedno. Nedošlo nám, že když si sadu objednáme z Ameriky, bude napáječ na lampu s americkým konektorem, takže do evropské zásuvky ji nestrčím. Jiné napáječe ve stejném tvaru, které máte doma k jiné elektronice sice asi pojedou, ale mají jiné napětí, takže vám lampu můžou poškodit. Taktéž se může stát, že to zboží jede v jiném napětí než máme my v Česku, takže vám to nemusí jet vůbec. Nicméně jsem teda jestě za cca 250 kč koupila v Datartu "adaptér pro cizince", abych mohla strčit lampu do naší evropské zásuvky:) A ono co? Ono to nejelo, protože lampa přišla vadná. Lampa sice svítila, ale spínač nefungoval, trochu zapáchal, jako by byl spálený a já tak měla doma konečně sadu, na které se toho úplně moc neušetřilo a nefunkční. Posílat ji zpátky se nemůže vyplatit, protože by vám vrátili pouze těch 1700 kč. Nákup sady v DM by tak vyšel o dost dráž než na 2999 kč. Takže mě docela mrzí, že jsem do té DM prostě nešla. Takže jsem to musela vyřešit jinak. LED lampy na netu stojí různě, já to chtěla hned, ale variantu levnější než 800 bez poštového jsem nenašla. Dočetla jsem se, že i značka Essence prodává v Rossmanu, DM, Tescu a Globusu taky sadu na gelové nehty. Jejich podobná sada vychází i s lampou na nějakých 800 kč. Rozdíl je v tom, že to déle trvá (zapékání 60 sekund, odmaštění nehtu po každé vrstvě gelu, absence barevných gelových laků, protože používají normální laky apod) No ale co, potřebuju hlavně tu troubu. Jenže tahle sada se v únoru stáhla z prodeje a nahradila ji mini usb LED trouba, kterou si koupíte za 549 kč, a to, co potřebujete, si dokupujete zvlášť, takže už ne starter kit a v něm vše. No lepší než nic. Ta jejich mini led lamp má péct nehty 10 sekund a po jednom. Jenže jak je evidentně rozdíl v lampách, tak evidentně i v gelech. Takže laky od Sally Hansen po 10i sekundách v této lampě nezaschnou, je potřeba opravdu dodržet 30 sekund, které peče jejich lampa. A to je minimum. Tím se mi trochu prodlužuje doba aplikace, ale pořád to není tak hrozné. Když si koupíte věci od Essence, měly by jste péct těch zmíněných 10 sekund jeden nehet, ale tím, že nemají barevné gelové laky a používají se klasické, které máme doma, musíte ještě čekat, než vám ten lak uschne, což zase prodlužuje dobu aplikace. Takže pokud si nekoupíte LED lampu 6W někde z netu, Sally Hansen gely vám prostě budou schnout různou dobu. Třeba UV lampy suší několik minut narozdíl od LED lamp.

Essence mini LED lamp - ideální cestovní balení. Je opravdu maličká, ale já si v tom zvládla udělat i nohy.



No takže v tom zmatku, ponaučení zní, nekupovat zajíce v pytli a opravdu si tu sadu v DM kupte:)) Sally nebo Essence nemají žádný patent na své gely nebo lampy, ovšem, že vám to bude fungovat i s jinou lampou, ale je potřeba vyzkoušet, jak dlouhou dobu musí v lampě gel být. Jenže takhle si koupíte sadu a víte, že máte za 30 sekund krásný nehty a nic ostatního neřešíte. S chtíčem ušetřit se bohužel může stát, že s tím budete mít více starostí a nepěkný výsledek. Nebo dopadnete jako já, ušetříte 300 kč, budete mít jinou lampu a zabere vám to o něco více času. 

Teď mám bohužel trochu poničené nehty z gelovek, takže jakákoliv aplikace jakéhokoliv laku nevypadá nejlíp, ale určitě vám pak napíšu dojmy. 

Snad jsem vám pomohla s informacemi, které jste hledaly.

Sandra

Doplnění dojmů: Tak už jsem párkrát aplikovala. Nehty vám sice vydrží o něco déle, ale musíte počítat většinou s úpravami. Přijde mi, že gel není odolný moc vůči vodě a vlhku, což je největší zklamání. Takže třeba špatně přežívají nožky, když máte uzavřené boty bez ponožek nebo silonek. Našla jsem však možnost, jak mi nehty opravdu vydrží: po první průhledné vrstvě nehty také odmastím a pak drží jak přibité:)




Žádné komentáře:

Okomentovat