pondělí 6. října 2014

SPIRIT BAR.


Událost roku? Drinky roku? Barový skvost v Brně? Hodnocení nechám na vás, ale to, co se rodí a každým dnem vzkvétá v centru Brna vedle Římského náměstí, stojí za drink, večer a opití se. Dva naši známí - Filip a Kuba, bratři v baru, poznamenaní Londýnem i českou barovou scénou otevírají vyjímečný brněnský bar na Františkánské ulici. Spirit bar. Podnik je zatím ve zkušebním provozu, ale i vy už můžete pozorovat, jak bar vzniká. Přední a nejdůležitější část je již v plném proudu a parádě, zadní část se zatím dodělává. 



Při vstupu do baru vás naprosto ohromí obrovská barová stěna, kterou by nejeden z nás chtěl mít doma, ta je nejpodstatnější a nevýraznější dominantou baru, opravdu krásný kousek. Celý interiér je laděný do tmavých a teplých barev s obrazy a květinami, kde najdete místo na sezení jak na baru, tak i v prostoru. Uprostřed baru je pyšně postaven klavír, který slouží jako stůl a vy si najednou připadáte tak trochu jako u někoho doma. U někoho, kdo má vkus a ke komu chcete chodit na návštěvu. 











Naše obvyklá stage je samozřejmě u baru a je opravdu se na co koukat. Tím, že kluci jsou barmani každým coulem, patří k míchaní i ta správná show, která se v těchto typech barů dělá. No, měla by dělat:)) Jsou to drobné věci, které dělají bar barem. Od profesionálního držení flašek, průběžné ochutnávání drinků při jeho výrobě, pohyby těla a tak dále. 


A konečně to, co mi chybí, když přijdu celá nadšená do nového baru. "Mám chuť na něco kyselýho, třeba z vodky." "Nesnáším hořký drinky, chci něco sladkého, pro ženskou." A kluci vám namíchají drink, o kterém si myslí, že by vám měl chutnat. Konečně! Konečně to někdo používá jako v Black Angel's, takovou tu krásnou psychologii chutí. Začali jsme s Daiquiri, na doporučení Filipa, který bylo naprosto luxusní. A taky hned oběhlo celou naši sekci baru, kde jsme se všichni shodli, že chutná výborně. Dále nám vymysleli French Martini. Řekla bych, že spíš ženský pití, sladší, ale to byla taková mňamka, že mám na něj chuť dneska celý den. Absolutně návyková záležitost, které bych vypila kýbl. Jestli se ty chutě s každým drinkem budou takto stupňovat, budu si muset přikoupit náhradní játra. 

První dojmy naprosto luxusní, všichni jsme se shodli, že tento bar se povedl a že zaplnil díru, která tady chybí. Mám pro vás tímpádem další doporučení na jedno z mých oblíbených míst. A nezapomeňte, že bar se stále dodělává! Napište mi i vaše dojmy, hlavně z drinků a který vám chutnal nejvíc!

Sandra

4 komentáře:

  1. Mě se nejvíc líbí ten low rider ve výloze :) Několikrát jsem šla kolem a slintala nad tou stěnou s alkoholem ^^ Budu to muset prubnout! Jen zatím nikde nemají otvírací dobu :( (nebo jen blbě hledám)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že jsou tam každý den od šesti nebo sedmi, nenapadlo mě se nikdy zeptat, vždy tam jdu po téhle hodině. A ve výloze byla naposledy kytka:((

      Vymazat
    2. Byla jsem tam už několikrát a od první návštěvy jsem propadla závislosti. Celý koncept baru mne chytl za srdce, mnoho let už mi nějaký takový v Brně chyběl. A banánovým daiquiri mne barman uchvátil na věky :-) A když jsem tuto sobotu popíjela jednu dobrotu za druhou, vždy jinou a pokaždé skvělou, cítila jsem se báječně. Možná i proto, že jsem seděla :-) Mimochodem, kafe mají vážně skvělý...Hanka z Brna

      Vymazat
    3. Hani, tak to jsme se musely v sobotu potkat:) Na finské návštěvě jsem se taky "mačkala":) Banánové daiquiri vyzkouším.

      Vymazat