čtvrtek 12. června 2014

MALEJ VELKEJ BAR.

V Brně nemáme zrovna moc barů, kam by se dalo chodit jako v Praze, takže když si chce dát člověk dobrý drink, má dost omezené možnosti. Já si to svoje konečně našla.


Malej velkej bar je v Brně přímo v centru, takže jej bez problémů najdete. V létě si můžete sednout na zahrádku a kochat se příjemným prostředím nebo být v centru dění uvnitř. My teda okupujeme vždycky bar, ať mají kluci publikum:)) Vedle něj je hned jukebox a s dost slušným výběrem, třeba moje oblíbený Sunshine tam mají taky!

A co je hlavně dost podstatný, tak umí míchat, a to dobře. Ještě se mi nestalo, že by mi namíchali špatný koktejl.

V Malým velkým se o nás vždycky dobře postarali, mají tam vždycky dobrou náladu a dobře se tam pije:) Třeba vám i kluci poví, proč se jmenují Malej velkej bar, já byla překvapená:)

Tak kdy se tam potkáme?


I have a great tip for my favourite bar in Brno. It's really hard to find some cool bar because we don't have so much bars like Prague but I finally found it!

It's Malej velkej bar (like big small bar) in the centre of Brno. They are mixing very good coctails, always in great mood and you can use jukebox with a lot of good music. They have Sunshine, my fav bad!

So go there, try it, have some fun on the bar and drink!:) 



Žádné komentáře:

Okomentovat