pondělí 25. května 2015

MARINA GROSSETO PRAHA.

Jelikož jsem nastoupila do nového zaměstnání, kde trénink probíhá v Praze, neměla jsem na blog za poslední dobu moc čas. Neodradilo mě to však od toho, abych vyzkoušela nové místo. Asi týden jsem měla chuť na dobrou pizzu. Několikrát jsem někde četla nebo slyšela, že Grosseto je svou kuchyní v Praze známé a mají údajně nejlepší pizzu ve městě. A tak jsem se jim podívala na zoubek (na úvodní fotce vidíte naproti)


Grosseto je síť restaurací v Praze, které najdete například na Dejvicích, Vinohradech, Brumlovce nebo v Průhonicích. Marina Grosseto patří mezi ně a najdete ji na břehu Vltavy. Ta se mi samozřejmě líbila nejvíce a hezké počasí vybízelo k příjemnému posezení s výhledem na Pražský hrad a Karlův most. Pražské centrum je prostě něco úžasného a za poslední rok jsem ho prošla asi tak 100x.



Při příchodu si možná trochu počkáte než vás uvedou ke stolu, protože Marina je navštěvovaná samozřejmě i turisty. Na večer se vždy vyplatí mít rezervaci. Tu však můžete mít pouze do spodního patra, kde vidíte i do kuchyně. Pokud přijdete v době, kdy je restaurace plná, dostanete od uvaděčky pager a ve chvíli, kdy se místo uvolní, vás k němu uvede. Počítejte však, že při plné obsazenosti může kuchyň trvat. Nám v neděli, kdy se nám nepodařilo sehnat rezervaci, řekli, že 20 minut čekání, kuchyň 40 minut. V případě hezkého a teplého počasí je restaurace plně otevřená, takže se člověk může i hezky opalovat.








Slyšela jsem již několik doporučení a hlavně četla i na jejich těstoviny, ale má volba padla na pizzu s prosciuttem, rajčaty a rukolou. Byla jsem trochu překvapená, že tato pizza nemá sugo, ale olej, čehož jsem si ani nevšimla, kdyby mě personál na mou volbu neupozornil. Sugo jsem si tam nechala přidat. Personál mi nabídl aperitiv, předkrm a donesl také vynikající pečivo s domácím ochuceným máslem a olejem. Tady už jsem věděla, že to bude super. Prosecco, máslo i pečivo byli vynikající a jídlo jsem dostala prakticky okamžitě. Pizza byla větší než talíř, takže nebylo v mé kapacitě ji celou sníst, nicméně chuťově byla báječná. Nešťastnou volbou se mi zdály být nože, protože okraje pizzy byly trochu tvrdší. Čím více chladla, tím méně pohodlně se krájela. 



Na jídelním lístku mimochodem najdete i mořské plody, carpaccio, tatarák, steaky, saláty atd. Cenově to není určitě nejdražší restaurace v Praze, čekala jsem to díky lokalitě mnohem horší, nicméně počítejte samozřejmě s trochu vyšší cenou hlavně za nápoje. Jídlo je na tom s cenami podobně jako Pasta Nuova od Ambiente. A pizza se mi zdála být lepší než u nich. 

Příjemný oběd jsem zakončila vynikající kávou. Mimo krásný zážitek s dobrým jídlem jsem měla radost z obsluhy. Personál byl opravdu naprosto profesionální a vše šlapalo, jak má.

Je velká škoda, že jsem se tam nedostala v neděli, jelikož tahle restaurace je příjemnějším zážitkem s polovičkou, ale 40 minut na kuchyň je opravdu hodně. Snad budete mít větší štěstí a vychutnáte si Marina Grosseto tak, jak má být.

A kam chodíte v Praze na pizzu vy?

Sandra



















Žádné komentáře:

Okomentovat