pondělí 26. ledna 2015

DISH. {FINE BURGER BISTRO} Z PRAHY.

Blog je zpět z dovolené a než vám napíšu slibovaný post o Dominikánské republice, začnu tím, co jsem vám slíbila už na Facebooku před svým odjezdem. Jedna z věcí, která na blogu nesmí chybět, je slovo burger. Loni jsem zkoušela vyhlášené burgery v Hard rock cafe, což mě přivedlo na myšlenku se poptat, kde je v Praze ten nejlepší burger. Jeden z tipů bylo malé bistro na Praze 2, které si získalo v hlavním městě nehoráznou popularitu.




Když jsem se rozhodovala, kam půjdu zkusit vyhlášený burger, vyhrály především recenze a doporučení lidí z Prahy i Brna. Rozhodně jsem své volby nemohla litovat. A teď vám napíšu proč.

Dish sleduji už nějakou dobu, na Facebooku mají přes osm tisíc fanoušků a vypadá to, že se jim opravdu daří a dveře se netrhnou. Damejidlo.cz jim udělilo dokonce cenu za druhou nejlepší rozvozovou restauraci. Rozhodla jsem se tedy, že si pomocí Restu udělám rezervaci a půjdu se na vlastní oči a chutě přesvědčit o vyjímečnosti jejich burgerů. 

Po příchodu jsem byla docela překvapená, že je bistro opravdu malé. Dish má nějakých cca 40 míst na sezení a samozřejmě bylo plno. V neděli večer. Vzhledem k tomu, že jsme dorazili o pár minut dříve, posadili jsme se zatím na bar, kde jsme chvíli sledovali dění v kuchyni, který je právě součástí jejich útulného baru. Na pití jsme si dali výborný tonic Thomas Henry, který patří mezi nejchutnější tonicy vůbec a popovídali si s moc milým kuchařem. 


Ke stolu jsme se přesouvali opravdu na čas a všechno odsýpalo jak má. Milá slečna nám donesla jednoduchý jídelní lístek, ale vzhledem k tomu, že jsem si nebyla volbou jistá, nechala jsem si burger doporučit. Přítel si dal Dish burger (hovězí maso s cheddarem, slaninou, dish kečupem, aioli z pečeného česneku, nakládanou okurkou a salátem). Já dala na slečnu a objednala si Pampa (hovězí maso s chimichurri, sýrem taleggio, dubovým salátem a naloženou červenou cibulí). Nesměly samozřejmě chybět hranolky, majonéza a salát Coleslaw. 

Byli jsme docela překvapeni, jakou rychlostí nám jídlo donesli. Nečekali jsme dlouho, spíše naopak. Za chvíli bylo prakticky po všem a my šli dále vlastní cestou:) Nicméně jejich burgery byly naprosto fantastické. Mají výborné teplé housky, žádnou zeschlinu. Pěkně nadýchané housky na burger, které bych snědla klidně samotné. Maso přinesli krásně šťavnaté a uvnitř nádherně růžové. Takto to má vypadat! Ne žádný šedý a přepečený burger. Je pravda, že by mohlo být o něco větší, ale mně jako ženské porce stačila bohatě.  Hlavně to maso chutnalo jako maso, Dish si holt uměl vybrat dodavatele. Byla jsem naprosto odrovnaná i kombinací chutí, které se točily v mém burgeru. Měla jsem trochu strach z výrazného sýru, ale naopak burger krásně zjemnil a jen se mi rozplýval na jazyku. Chutnat však nemusí právě odpůrcům výrazných sýrů, protože můžou příliš zastřít chuť i vůni burgeru. 


Co se týče hranolek, ty hodnotím jako výborné, o tom žádná. Majonéza mi moc nejela, na můj vkus byla moc kyselá, ale příteli zase pro změnu chutnala. Coleslaw bych si uměla představit o něco lepší, ale to je taky otázka rozdílných chutí. Já mám raději sladký a krémový. Takový ten KFC haha. Nicméně nic nevyvrátí fakt, že Dish mě opravdu překvapil. Čekala jsem, že to bude dobré, ale za mě jeden z nejlepších burgerů, na který vzpomínám doteď. 



A kam na burgery chodíte vy? Co říkáte na Dish? 

Sandra

Žádné komentáře:

Okomentovat