pondělí 24. listopadu 2014

AIR CAFE. UDÁLOST TÝDNE: CHEESECAKE WEEK.

Mám pro vás hned 2 důvody, proč jít tento týden do Air Cafe. O našem vyhlášeném Air Cafe v Brně v budově Moravského zemského muzea jsem vám psala již v předchozím postu a mám pro vás toho připraveno ještě docela dost. V prvním díle se podíváme na něco sladkého a vysoce návykového. Exkluzivní ochutnávka nové várky cheesecaků a dortíků, kterými Air Cafe dnes zahájilo tzv. CHEESECAKE TÝDEN.


Když jsem se dozvěděla o tom, že Air Cafe tento týden každý den očekává novou várku různých cheesecake a dortíků, neváhala jsem ani minutu a do kavárny jsem se vypravila hned v pondělí. Vždyť je mezinárodní týden "chesekake"!:) O vyhlášených dobrotách, které nabízí, jsem slyšela už docela dost, ale dnes jsem měla první možnost zkusit něco jiného než drinky.

Všechny úžasné sladké dobroty, které jsem dnes ochutnala, pocházejí z dílny Sorry, pečeme jinak a již zítra vás čekají dobroty z dílny DoRtu z čerstvých, domácích a nešizených surovin. Přestože já nejsem skoro na sladké, jím ho vyjímečně a nejím skoro ani cukroví na Vánoce, vyzkoušet jsem takovou událost prostě musela.

Jedna z novinek, kterou Air Cafe nabízí, je CHEESECAKE S ČERNÝM SEZAMEM. Cheesecake tak lehký a svěží. Je udělán na základu z vanilkových sušenek, dvou druhů domácích sýrů - domácí mascarpone a cream cheese. Byla jsem opravdu nadšená a sliny nám jenom tekly. Cheesecake byl krásně nadýchaný a v puse se jenom rozplýval. Žádný český tvaroh a podobné nesmysly. Prostě poctivý dezert. Z toho sezamu nemusíte mít vůbec obavy. Nemá nijak výraznou chuť, pouze jej zajímavě doplňuje. To bylo první velké "mňam".



Druhou dobrotu, kterou jsme zkoušeli, je legendární americký RED VELVET a patří mezi nejúspěšnější dezerty a zároveň stálice v nabídce Air Cafe.  Originální recept Red Velvet cake je dobře známý z New Yorku, kde se podával ve slavném hotelu Waldorf - Astoria hotel a jeho barva i samotný dort má kořeny v období předcházejícím druhé světové válce. Ono taky podívejte na to, jak je krásný! Člověk by ho snědl očima. Zajímavostí je, že krém obsahuje macerovaný absinth a dodává mu příjemnou chuť. Tady bylo druhé velké "mňam". 





Na ostatní ochutnávání už bohužel nezbylo místo, což je důkaz, že jsou dezerty opravdu poctivé. Ke každému dezertu jsme od pánů z Air Cafe dostali výklad ohledně použitých surovin  a případně historii. A umřeli u toho samou dobrou chutí. V nabídce je například klasický a populární cheesecake z domácího mascarpone a s bourbon vanilkou!






Novinky, které můžete tento týden zkusit a věřte, že nebudete litovat, jsou například: úterní meruňkový cheesecake s pečenými ořechy, středeční meruňkový cheesecake s čokoládovou polevou (mňam), ve čtvrtek přijede New York style cheesecake nebo marakujový cheesecake. No, to abych chodila každý den degustovat!

V rámci týdne čízkejků je připraveno také nové sezónní menu, které vás příjemně zahřeje, protože co si budeme povídat, venku je pěkně hnusně, není nejtepleji a právě na toto období pánové mysleli a představili i zároveň nové drinky včetně teplých koktejlů. O novém sezónním menu bude pokračování ještě tento týden. 

Na týden čízkejků prostě musíte zajít, máte jedinečnou možnost vyzkoušet úžasné, lehké a vynikající dezerty, a to hned několik jiných v rámci jednoho týdne. Napište mi pak, který máte nejraději a který vás zaujal. Budu ráda. A sledujte můj Facebook! Každý den vám tam přidávám novinky. 

Děkuji Air Cafe za příjemné odpoledne a těším se na další návštěvu!

Sandra






Žádné komentáře:

Okomentovat